מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B5T-2222-A | 2 | AX | E | 23040 |
203 | 2 | AX | 6 | 19239 |
K33164 | 2 | AX | 6 | 66614 |
WC158 | 2 | AX | 6 | 71425 |
F33164 | 2 | AX | 6 | 63477 |
H-33164 | 2 | AX | 6 | 86403 |
C631 | 9 | AX | 6 | 80724 |
C631-P | 9 | AX | 6 | 80724 |
6863 | 9 | AX | 6 | 06840 |
K33164 | 9 | AX | 6 | 76761 |
B5T-2222-A | 1 | ZZ | E | 57526 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |