מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
NASM10971 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
455734 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
44J8-48 | 2 | ZZ | 5 | 0ZBJ4 |
480 731 | 2 | 9Z | 4 | 77294 |
N509P1312 | 2 | XX | X | 24446 |
590281250750 | 2 | TU | 5 | 8E499 |
K31.061 | 2 | ZK | 2 | U2021 |
MIL-P-10971 TY1CPA | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
590281250750 | 9 | TU | 5 | 34161 |
5-9-028-125-0750 | 9 | TU | 5 | 34161 |
44J8-48 | 9 | ZZ | 5 | 52983 |
MIL-P-10971 | 9 | ZZ | 4 | 81349 |
59-028-125-0750 | 9 | TG | 5 | 72962 |
455734 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |