| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 201SC12BV | 2 | AX | 5 | 76040 |
| 7329257 | 2 | CT | 5 | 19207 |
| 0DD107 | 9 | XX | X | 72260 |
| 3UU01730 | 2 | XX | X | 62265 |
| 201SC12 | 2 | XX | X | 76040 |
| K16 | 2 | XX | X | 95201 |
| 233585 | 9 | XX | X | 08683 |
| K16 | 9 | XX | X | 36479 |
| K16 | 9 | AX | 5 | 22852 |
| BB12082 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| BB2076 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| BB32075 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |