מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
JS5 | 1 | XX | X | 91929 |
8079950 | 2 | CL | 5 | 18876 |
228MS020P003 | 2 | XX | X | 04164 |
57A5A23-1 | 2 | XX | X | 02387 |
C236954-1 | 2 | XX | X | 06845 |
1604781 | 2 | XX | X | 10001 |
57A5A23-1 | 2 | XX | X | 10001 |
647925 | 2 | XX | X | 12436 |
647925-000 | 2 | XX | X | 12436 |
190141 | 2 | XX | X | 37695 |
228MR20P3 | 2 | XX | X | 49956 |
5823100-0170 | 2 | XX | X | 89944 |
410256-1 | 2 | XX | X | 96214 |
VBE404-53 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
677245 | 2 | ZC | 4 | 35181 |
61-1840 | 2 | 48 | 5 | 54418 |
S61-1840 | 2 | 48 | 5 | 54418 |
2052925 | 2 | ZF | 6 | 28527 |
228MS020P003 | 2 | XX | X | 49956 |
GA805G1 | 2 | CT | 1 | 26512 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |