מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AD-5500 | 1 | ZK | 4 | U2334 |
AD-5502 | 2 | 9Z | 4 | 05HK8 |
20498 ITEM 1 | 2 | ZK | 2 | K4247 |
20498/1 | 2 | ZK | 2 | K4247 |
3518 PART 1 | 2 | ZK | 2 | K4247 |
3518/1 | 2 | ZK | 2 | K4247 |
J/MB5/210/3518 PART 1 | 2 | ZK | 2 | K4247 |
J/MB5/210/3518/1 | 2 | ZK | 2 | K4247 |
20699 ITEM 1 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
20699/1 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
3719 ITEM 1 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
3719/1 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
AD-5500-2 | 2 | ZK | 4 | U2334 |
AD-5502 | 2 | ZK | 4 | U2334 |
J/MB5/210/3518/1 | 2 | ZK | 2 | U6803 |
3518 PART 1 | 2 | ZK | 4 | U6803 |
3518/1 | 2 | ZK | 4 | U6803 |
J/MB5/210/3518 PART 1 | 2 | ZK | 4 | U6803 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |