Connector
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102A18-4P | 2 | 28 | 6 | 96906 |
AN3102A18-4P | 1 | 75 | 4 | 71468 |
AN3102A18-4P | 1 | XX | X | 02660 |
MS3102A18-4P | 1 | XX | X | 02660 |
AN3102A18-4P | 1 | XX | X | 13445 |
7188 | 1 | XX | X | 93742 |
N17C72611-3128 | 1 | XX | X | 99993 |
157D1-1286 | 1 | XX | X | 75377 |
AN3102A18-4P | 1 | XX | X | 88044 |
MS3102A18-4P | 2 | ZK | 2 | K0316 |
2061-7 | 9 | 75 | 4 | 71468 |
901774-01 | 2 | ZF | 6 | 90536 |
JHP39-903 | 9 | XX | X | 02032 |
26993 | 9 | XX | X | 94285 |
ZCC26993 | 9 | XX | X | 94285 |
M20000-335 | 9 | 28 | 5 | 54764 |
AN3102A18-4P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
MS3102A18-4P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |