מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS92TYPE1STYLE1S | 1 | XX | X | 81348 |
120628 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
120628 | 2 | XX | X | 12204 |
120628 | 2 | XX | X | 18876 |
HP176-713 | 2 | XX | X | 82204 |
120628 | 2 | XX | X | 92679 |
3495 | 2 | XX | X | 92878 |
4385A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
120628 | 2 | XX | X | 0AHP5 |
MPD9578-48-25 | 2 | XX | X | 91340 |
120628 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
DX418F | 9 | KZ | 5 | 56442 |
N60251K | 9 | KZ | 5 | 56442 |
4385A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
120628 | 9 | XX | X | 15879 |
4X6R | 9 | XX | X | 83120 |
JHP13-434 | 9 | XX | X | 02032 |
26483S7 | 9 | XX | X | 23040 |
120628 | 9 | XX | X | 24617 |
120628 | 9 | XX | X | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |