מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS92TYPE1STYLE1S | 1 | XX | X | 81348 |
132908 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
200966 | 2 | XX | X | 02978 |
132908 | 2 | XX | X | 12204 |
132908 | 2 | XX | X | 72582 |
50-938-2 | 2 | XX | X | 75377 |
P607 | 2 | XX | X | 80212 |
99017-61 | 2 | XX | X | 15434 |
99018-39 | 2 | XX | X | 15434 |
P607 | 2 | XX | X | 22888 |
PC132908 | 2 | ZG | 3 | C7432 |
132908 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
N60251KK | 9 | KZ | 5 | 56442 |
JHP13-367 | 9 | XX | X | 02032 |
JHP13-388 | 9 | XX | X | 02032 |
132908 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |