| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC32GF202J | 2 | ZX | 4 | 81349 |
| MILR11 | 1 | ZX | 4 | 81349 |
| 311-003-070 | 1 | HD | 4 | 07421 |
| GB2025 | 1 | XX | X | 01121 |
| LIDBU202J | 1 | XX | X | 44655 |
| 813188-56 | 1 | XX | X | 56232 |
| Q317002656 | 2 | ZG | 3 | S3092 |
| GB2K0HM1W5PCT | 2 | 9Z | 4 | 01121 |
| 4171302-89 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 4171302-089 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 13X139 | 9 | XX | X | 92400 |
| JHP111-36 | 9 | CT | 5 | 02032 |
| MS35044-108 | 9 | ZG | 4 | 96906 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |