| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| JHP108-651 | 1 | 48 | 9 | 02032 |
| VT2 | 2 | XX | X | 44655 |
| VT02 | 2 | KE | 3 | 44655 |
| 401611-1 | 2 | TA | 4 | 96214 |
| 193474 | 2 | TX | 5 | 09017 |
| 100370 | 2 | TA | 2 | 18338 |
| 21326 | 9 | TX | 5 | 10412 |
| 2384936 | 9 | ZZ | 5 | 56232 |
| JHP108-651 | 1 | 48 | 9 | 02032 |
| VT2 | 2 | XX | X | 44655 |
| VT02 | 2 | KE | 3 | 44655 |
| 401611-1 | 2 | TA | 4 | 96214 |
| 193474 | 2 | TX | 5 | 09017 |
| 100370 | 2 | TA | 2 | 18338 |
| 21326 | 9 | TX | 5 | 10412 |
| 2384936 | 9 | ZZ | 5 | 56232 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |