| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 52-9463-0991-371 | 1 | 48 | 4 | 72619 |
| S2408-991 | 2 | CX | 2 | 83330 |
| 52408-991-100K | 2 | ZZ | 5 | 83330 |
| 52-0408-0991-371 | 2 | 9Z | 5 | 83330 |
| 52408-991 | 2 | 9Z | 5 | 83330 |
| 11R1560 | 2 | XX | X | 96073 |
| 035749-0001 | 2 | 48 | 5 | 65597 |
| TAG-6037-TA130RC | 9 | CX | 4 | 07294 |
| MJH-016 | 9 | CX | 5 | 54764 |
| RC7199 | 9 | XX | X | 82471 |
| JH3-016 | 9 | CX | 5 | 02032 |
| 52-0408-0991-371 | 9 | CX | 5 | 72619 |
| 52408-991-100K | 9 | CX | X | 72619 |
| 52408-991 | 9 | XX | X | 72619 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |