| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| JH12A203ANG3 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
| 6203ZZCE1BT2 | 2 | KZ | 5 | 53035 |
| 10947091 | 2 | XX | X | 19207 |
| 6995870PT64 | 2 | XX | X | 24446 |
| 8004524PT9 | 2 | XX | X | 24446 |
| 8017845PT5 | 2 | XX | X | 24446 |
| 9618529P3 | 2 | XX | X | 24446 |
| 77503X1755LT | 2 | XX | X | 43334 |
| 77503X1ANG25 | 2 | XX | X | 43334 |
| 77503X1E | 2 | XX | X | 43334 |
| 77503X1LT | 2 | XX | X | 43334 |
| 77503XIE | 2 | XX | X | 43334 |
| 77503X1E | 2 | XX | X | 24617 |
| 77503X1LT | 2 | XX | X | 24617 |
| 77503XIE | 2 | XX | X | 24617 |
| 77503X1755LT | 2 | XX | X | 24617 |
| 77503X1ANG25 | 2 | XX | X | 24617 |
| JH12A203ANG3 | 9 | XX | X | 31435 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |