| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS51509A8 | 2 | 9Z | 4 | 96906 |
| 8WNBTXS | 2 | 9Z | 4 | 30780 |
| 8WNBTXS | 9 | 9Z | 4 | 98441 |
| 7350898 | 2 | 9Z | 6 | 19207 |
| J837-8S | 2 | 9Z | 6 | 54214 |
| A4529-8 | 2 | 9Z | 6 | 98660 |
| 8-8 070958S | 2 | 9Z | 6 | 81343 |
| C35375X8 | 2 | 9Z | 4 | 79470 |
| 854-BH-FS08-08 | 9 | 9Z | 4 | 30327 |
| C35375X8 | 1 | ZZ | 4 | 01276 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |