| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| J516 | 1 | AX | E | 81343 |
| 2MAX2UFS | 2 | AX | 5 | 63906 |
| DL8857 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
| 2-2 140330C(ZINC) | 2 | AX | E | 81343 |
| A706B | 9 | AX | A | 70434 |
| 2MAX2UFS | 9 | AX | E | 70434 |
| 2MAX2UFS | 9 | AX | 5 | 80713 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |