מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
IR1444 | 2 | 75 | 4 | 28217 |
IR1344 | 2 | 75 | 4 | 28217 |
051125017640 | 2 | 9Z | 5 | 28217 |
IR1444BLUE | 2 | 9Z | 5 | 28217 |
78-6969-6442-4 | 2 | 9Z | 5 | 76381 |
578 | 9 | 75 | 4 | 28217 |
578 BLUE ON CLEAR | 9 | 75 | 4 | 28217 |
888 | 9 | 75 | 4 | 28217 |
888 BLUE ON CLEAR | 9 | 75 | 4 | 28217 |
IR1444BLUE | 9 | 9Z | 5 | 76381 |
78 6969 7277 3 | 2 | 9Z | 6 | 76381 |
TYPE 188 BLUE | 9 | 75 | 4 | 1AD52 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |