מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
IG676 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
584926 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
23822 | 2 | XX | X | 78640 |
2040E5145 | 2 | XX | X | 83299 |
643989 | 2 | XX | X | 86403 |
5A7056 | 2 | XX | X | 95201 |
643989 | 2 | XX | X | 12204 |
07-854926 | 2 | XX | X | 16662 |
09-23822 | 2 | XX | X | 16662 |
10D29 | 2 | XX | X | 45152 |
ALIG676 | 9 | 9Z | 5 | 92392 |
394005 | 9 | XX | X | 58275 |
IG676 | 9 | AZ | 5 | 68505 |
854926 | 9 | XX | X | 12603 |
2920003622995 | 9 | YP | 9 | SCY13 |
07-854926 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
09-23822 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
10D29 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |