| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| HT4036-4-7 | 2 | 9Z | 4 | 73197 | 
| HT4036-4-7 | 2 | ZZ | 4 | L4528 | 
| HT4036-4-7 | 2 | ZG | 3 | C4293 | 
| HT4036-4-7 | 2 | 9Z | 4 | 80539 | 
| ST3M680-4-7 | 2 | 9Z | 4 | 89326 | 
| HT4036-4-7 | 2 | 9Z | 4 | 92215 | 
| HT4036-4-7 | 9 | 9Z | 4 | 56878 | 
| HT4036-4-7 | 2 | ZZ | 5 | 17446 | 
| HT4036-4-7 | 2 | ZG | 6 | R1120 | 
| HT4036-4-7 | 9 | 9Z | 4 | 97928 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |