| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| HR101V-6-17 | 2 | KZ | 1 | 73197 | 
| VT1039V6-17 | 2 | SE | 1 | 92215 | 
| CS318642V6-17 | 2 | SE | 1 | 93907 | 
| AIC1023V6-17 | 2 | SE | 1 | 06725 | 
| 64040V6-17 | 2 | TU | 1 | 80539 | 
| HR101V-6-17 | 2 | ZZ | 1 | L4528 | 
| 64040V6-17 | 9 | TU | 1 | 56878 | 
| C387V6-17 | 2 | SE | 1 | 81755 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |