| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFS92 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
| FFS92TYPE1STYLE1S | 1 | XX | X | 81348 |
| 132760 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
| 2374 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
| 64006 | 2 | ZZ | 5 | 31550 |
| 9B6893 | 2 | XX | X | 11083 |
| 132760 | 2 | XX | X | 12204 |
| JD1000 | 2 | XX | X | 29215 |
| 453595 | 2 | XX | X | 77445 |
| N37P1600C | 2 | XX | X | 24446 |
| 132760 | 2 | XX | X | 72582 |
| 8247-90-8 | 2 | XX | X | 81336 |
| HP176-689 | 2 | XX | X | 82204 |
| 2374 | 9 | 75 | 4 | 35510 |
| 64006 | 9 | XX | 5 | 28528 |
| 132760 | 9 | XX | X | 16764 |
| 132760 | 9 | XX | X | 24617 |
| 132760 | 9 | 75 | 5 | 31007 |
| 132760 | 9 | 75 | 5 | 29930 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |