מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
HL644YE-8-14 | 2 | KZ | A | 73197 |
HL644YE-8-14 | 2 | ZZ | A | L4528 |
LH644YE-8-14 | 2 | ZZ | 5 | 17446 |
MA4457-4-14 | 2 | KZ | A | 58845 |
HL644YE-8-14 | 2 | KZ | A | 60516 |
HL644YE-8-14 | 2 | KZ | A | 92215 |
HL644YE-8-14 | 2 | KZ | A | K5673 |
HL644YE-8-14 | 9 | KZ | A | 97928 |
AIC-L-644-8-14 | 9 | KZ | A | 06725 |
HL644LL-8-14 | 9 | KZ | A | 92215 |
HL644YE-8-14 | 9 | KZ | A | 56878 |
HL644LL-8-14 | 9 | KZ | A | 56878 |
HL644LL-8-14 | 9 | KZ | A | 73197 |
ST3M457C4-14 | 9 | KZ | B | 76301 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |