מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
HA444 | 1 | KZ | 4 | 10383 |
AMS-QQ-A-200/11 | 1 | ZZ | E | 81343 |
AND10135-1002 | 1 | KZ | 4 | 99237 |
111182 | 1 | KZ | 4 | 70898 |
149069 | 1 | KZ | 4 | 77294 |
BAC1504-1002 | 1 | KZ | 4 | 81205 |
LS354 | 1 | KZ | 4 | 98897 |
E161201 | 1 | KZ | 4 | 7B709 |
6226 | 9 | KZ | 4 | 01484 |
P4532A | 9 | KZ | 4 | 01484 |
50356 | 9 | KZ | 4 | 08588 |
E161201 | 9 | KZ | 4 | 14170 |
QQ-A-200/11 | 9 | KZ | E | 81348 |
ASTM B221 | 9 | ZZ | E | 81346 |
E161201 | 9 | KZ | 4 | 0WLU1 |
E161201 | 1 | ZZ | 4 | 63910 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |