מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
H216 | 2 | XX | X | 74410 |
7005281 | 2 | XX | X | 19207 |
H216 | 2 | XX | X | 33313 |
H216 | 2 | XX | X | 60528 |
H216 | 2 | XX | X | 62508 |
H216 | 2 | XX | X | 72898 |
H216 | 9 | XX | X | 70940 |
H216 | 9 | XX | X | 71510 |
H216 | 9 | XX | X | 56721 |
H216 | 9 | XX | X | 76933 |
H216 | 9 | XX | X | 23705 |
H216 | 9 | XX | X | 78550 |
TG16 | 9 | XX | X | 78550 |
H9127 | 9 | XX | X | 11743 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |