Locknut black
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
H14-06 | 2 | 9Z | 5 | 15653 |
N157186-4 | 2 | ZK | 2 | K4358 |
2110029 | 2 | ZF | 4 | 001JK |
2110029 | 2 | ZF | 4 | FB459 |
H14-06 | 2 | ZF | 4 | F7652 |
H14-06 | 9 | ZG | 2 | K1678 |
H14-06 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
H14-06T2 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
H14-06 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
5800334-6000-474 | 2 | ZG | 6 | D8385 |
1064032-3 | 2 | XX | X | 98738 |
H14-06 | 9 | ZG | 2 | K6405 |
H14-06 | 9 | ZF | 4 | F6033 |
2110029 | 9 | ZF | 4 | S4956 |
H14-06 | 1 | ZZ | 4 | FB009 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |