| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| GTB2365 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
| 606266 | 2 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 606266 | 2 | XX | X | 24617 |
| 24W0137 | 2 | XX | X | 62265 |
| 24W0357 | 2 | XX | X | 62265 |
| 10B7411 | 2 | XX | X | 95201 |
| 340130 | 9 | XX | X | 65282 |
| 5215917 | 2 | XX | X | 19207 |
| 38972 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 38972C | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| BK16738 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 606266 | 9 | ZZ | 5 | 11862 |
| GTB2365 | 9 | XX | X | 23040 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |