מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A1195 | 2 | XX | X | 34623 |
GPA7700 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
GPW7700 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
8327588 | 2 | XX | X | 19207 |
1908 | 2 | XX | X | 72447 |
BM3669 | 2 | XX | X | 72447 |
1908 | 2 | XX | X | 95019 |
BM3669 | 2 | XX | X | 95019 |
GPA7700 | 9 | XX | X | 22660 |
GPW7700 | 9 | XX | X | 22660 |
GPA7700 | 9 | XX | X | 23040 |
GPW7700 | 9 | XX | X | 23040 |
A0001195 | 9 | AX | 5 | 22852 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |