תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
GGG-H-211 | 1 | CX | 3 | 81348 |
M246H NO.9 | 2 | ZZ | 5 | 22166 |
11F19 | 9 | CX | 3 | 36346 |
910F44 | 9 | CX | 3 | 36346 |
50P/9 | 2 | ZZ | 5 | 0VTP4 |
FILTER WELD NO. 9 | 9 | CX | 5 | 88309 |
11F19 | 9 | CX | 5 | 30367 |
GLENDALE NO. 9 | 9 | CX | 5 | 16561 |
MONARCH NO. 9 | 9 | CX | 5 | 22166 |
M9 | 9 | CX | 5 | 79250 |
NORTON MH 9 | 9 | CX | 5 | 79250 |
ANSI 87.1 | 9 | ZZ | E | 80204 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |