מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
GGG-W-641 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
GGG-W-641 TY1CL2 | 1 | 75 | 3 | 80244 |
DE51S47-01PC33D | 2 | CX | 5 | 80064 |
DE51S4700-181295PC33D | 2 | CX | 5 | 80064 |
DE51S5501-181298ALT1PC33D | 2 | CX | 5 | 80064 |
38637 | 2 | CX | 5 | 93232 |
SL5700PC33D | 2 | CX | 5 | 93232 |
SL5706PC33D | 2 | CX | 5 | 93232 |
SL5732PC200 | 2 | CX | 5 | 93232 |
38637 | 2 | CX | 5 | 0UBG9 |
SL5700PC33D | 2 | CX | 5 | 0UBG9 |
SL5706PC33D | 2 | CX | 5 | 0UBG9 |
SL5732PC200 | 2 | CX | 5 | 0UBG9 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |