| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| C715 | 1 | AX | 1 | 81755 |
| GA7075D3A | 2 | ZZ | 5 | 03647 |
| 1-02817D3A | 2 | ZZ | 2 | 00624 |
| AA715D3A | 2 | AX | 3 | 06581 |
| 105-04715-19103 | 2 | AX | 3 | 79470 |
| 111715D3A | 2 | AX | 3 | 97928 |
| C715D3A | 2 | AX | 3 | 81755 |
| 105-04715-19103 | 2 | ZZ | E | 32142 |
| 21DHD3A | 2 | ZZ | E | 32142 |
| 7075D3A | 9 | AX | 3 | 03647 |
| 105-04715-19103 | 9 | AX | E | 14798 |
| 21DHD3A | 9 | AX | E | 14798 |
| 5109D3A | 9 | AX | 3 | 17341 |
| 105-04715-19103 | 2 | ZZ | 3 | 01276 |
| 111715D3A | 2 | ZZ | 3 | 17446 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |