| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| GA7062919T16 | 2 | ZZ | 5 | 03647 |
| 30012T16 | 2 | AX | 3 | 14397 |
| 1-01236T16 | 2 | AX | 3 | 00624 |
| AA50-919T16 | 2 | AX | 3 | 06581 |
| C050-919T16 | 2 | AX | 3 | 81755 |
| 105-0219-02016 | 2 | AX | 3 | 79470 |
| 111050-919T16 | 2 | AX | 3 | 97928 |
| 10DH-919T16 | 9 | AX | E | 14798 |
| 7062-919T16 | 9 | AX | 3 | 03647 |
| C050 | 2 | AX | 1 | 81755 |
| 105-0219-02016 | 2 | ZZ | 3 | 01276 |
| 111050-919T16 | 2 | ZZ | 3 | 17446 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |