מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A12056 | 2 | TX | 5 | 34623 |
1MR226 | 2 | TX | 5 | 76040 |
930372 | 2 | XX | X | 12204 |
25275 | 2 | XX | X | 72055 |
G8T13532 | 2 | TX | 5 | 23040 |
672750 | 9 | XX | X | 58275 |
DX6140 | 9 | TX | 5 | 56442 |
6336 | 9 | TX | 5 | 75337 |
265866015 | 9 | XX | X | 63734 |
6336 | 9 | XX | X | 81263 |
140829HX | 9 | TX | 5 | 31007 |
G8T13532 | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |