Ring
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS16625-2075 | 2 | XX | X | 96906 |
7014528-4 | 1 | XX | X | 24446 |
42R2056-40 | 1 | XX | X | 94135 |
G650162-15 | 1 | ZZ | 5 | 06KW9 |
G650162-15 | 1 | ZZ | 6 | 07382 |
N5000-75ZD | 1 | ZZ | 6 | 07382 |
G650162-15 | 2 | 9Z | 6 | 10001 |
G650162-15 | 2 | 9Z | 6 | 96904 |
G650162-15 | 9 | XX | X | 70408 |
G650162-15 | 9 | 9Z | 6 | 79136 |
N5000-75ZD | 9 | KZ | 6 | 79136 |
G650162-15 | 9 | XX | X | 64959 |
480791PC157 | 9 | XX | X | 10001 |
684028 | 9 | XX | X | 10001 |
G650162-15 | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |