מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35249-20 | 2 | XX | E | 96906 |
FFS92 | 1 | ZA | E | 81348 |
G302437-31 | 1 | 9Z | 5 | 12360 |
G302437-31 | 1 | 9Z | 5 | 57472 |
G302437-31 | 1 | 9Z | 5 | 70318 |
541-250C2-52 | 1 | KZ | 5 | 94033 |
227053 | 1 | XX | 5 | 24617 |
0411-126 | 1 | XX | 5 | 56232 |
G302437-31 | 1 | KZ | 1 | 20418 |
MS35249-20 | 2 | ZR | 6 | A2309 |
010314 | 2 | ZG | 5 | D0078 |
G302437-31 | 9 | XX | X | 92674 |
G302437-31 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
G302437-31 | 1 | ZZ | 1 | 98255 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |