מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS92 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
70A3206024-480 | 2 | XX | X | 04655 |
G302434-76 | 2 | 9Z | 5 | 57472 |
G302434-76 | 2 | 9Z | 5 | 12360 |
G302434-76 | 2 | 9Z | 5 | 70318 |
8599274-304 | 2 | ZZ | 5 | 09691 |
81273A | 2 | XX | X | 18876 |
8599274-304 | 2 | XX | X | 24617 |
8599274-304 | 9 | ZZ | 5 | 99974 |
5007-94 | 9 | XX | X | 26344 |
G302434-76 | 9 | XX | X | 92674 |
G302434-76 | 9 | XX | X | 64959 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |