| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| ZA236-1002P3 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
| 10132-103 | 2 | XX | X | 37695 |
| 10132GP103 | 2 | XX | X | 37695 |
| 236-1002P3 | 2 | XX | X | 94144 |
| 236-1086P3 | 2 | XX | X | 94144 |
| G221439-8 | 2 | KE | 2 | 57472 |
| 236-1002P3 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
| 236-1086P3 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
| ZA236-1002P3 | 9 | XX | 2 | 49956 |
| 236-1002P3 | 9 | XX | 2 | 49956 |
| 236-1086P3 | 9 | XX | 2 | 49956 |
| G221439-8 | 9 | 9Z | 6 | 64959 |
| G221439-8 | 9 | KE | 2 | 70408 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |