מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
15881-7270-0 | 2 | 9Z | 5 | 0XWR1 |
30.02.04.015H | 2 | ZK | 4 | C6177 |
ND10164 | 2 | ZK | 4 | K0824 |
G1Z3230E00 | 2 | ZK | 4 | KC184 |
15881-7270-0 | 2 | 9Z | 5 | 0XWR1 |
ND10164 | 2 | ZK | 4 | K0824 |
30.02.04.015H | 2 | ZK | 4 | C6177 |
G1Z3230E00 | 2 | ZK | 4 | KC184 |
15881-7270-0 | 2 | 9Z | 5 | 0XWR1 |
30.02.04.015H | 2 | ZK | 4 | C6177 |
ND10164 | 2 | ZK | 4 | K0824 |
G1Z3230E00 | 2 | ZK | 4 | KC184 |
10396198 | 9 | WF | 9 | A486G |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |