| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RM951J | 1 | TX | 3 | 3B150 |
| SN15951H | 1 | TX | 3 | 01295 |
| MC951F | 1 | TX | 3 | 04713 |
| SW951-1F | 1 | TX | 3 | 27318 |
| SMC501081 | 2 | CL | 4 | 80063 |
| G000371-951 | 2 | 9Z | 2 | 05395 |
| 896132 | 2 | ZK | 2 | K0967 |
| RM951J | 9 | TX | 3 | 49956 |
| 951FM | 9 | TX | 3 | 07263 |
| U3I995151X | 9 | TX | 3 | 07263 |
| 398437 | 2 | 9Z | 6 | 80045 |
| ITT951-1B | 9 | TX | 3 | 14433 |
| MIC951-1B | 9 | TX | 3 | 14433 |
| MIC951-1 | 9 | 9Z | 5 | 15238 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |