מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FT-2022-4-34 | 2 | AX | 6 | 30299 |
AD-1109-4-34 | 2 | AX | 6 | 21868 |
FT-2021-4-34 | 2 | AX | E | 30299 |
GH12A-4-34 | 2 | AX | E | 26512 |
FT-337B-4-34 | 2 | AX | F | 30299 |
GH12A | 9 | AX | A | 26512 |
FT-2021 | 9 | AX | A | 30299 |
FT-337B | 9 | AX | B | 30299 |
FT-337A-4-34 | 9 | AX | 6 | 30299 |
AD-1109-4-34 | 2 | AX | 6 | 21868 |
FT-2022-4-34 | 2 | AX | 6 | 30299 |
FT-2021-4-34 | 2 | AX | E | 30299 |
FT-337B-4-34 | 2 | AX | F | 30299 |
GH12A-4-34 | 2 | AX | E | 26512 |
FT-337A-4-34 | 9 | AX | 6 | 30299 |
GH12A | 9 | AX | A | 26512 |
FT-2021 | 9 | AX | A | 30299 |
FT-337B | 9 | AX | B | 30299 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |