| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FP8-SSB-1043/A | 2 | ZZ | 2 | 0N8W8 |
| SSF-10E-300/67624 | 2 | ZZ | 2 | 12457 |
| 7547003P2 | 2 | ZZ | 2 | 99971 |
| FP8-SSB-1043/A | 2 | ZZ | 2 | 0N8W8 |
| SSF-10E-300/67624 | 2 | ZZ | 2 | 12457 |
| 7547003P2 | 2 | ZZ | 2 | 99971 |
| FP8-SSB-1043/A | 2 | ZZ | 2 | 0N8W8 |
| SSF-10E-300/67624 | 2 | ZZ | 2 | 12457 |
| 7547003P2 | 2 | ZZ | 2 | 99971 |
| FP8-SSB-1043/A | 2 | ZZ | 2 | 0N8W8 |
| SSF-10E-300/67624 | 2 | ZZ | 2 | 12457 |
| 7547003P2 | 2 | ZZ | 2 | 99971 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |