| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FLEXFLYTE L-1 | 1 | AX | E | 30299 |
| MIL-H-8796 | 1 | AX | E | 81349 |
| 9180539 | 2 | AX | 6 | 18876 |
| CEETS-20-44-8 | 2 | AX | E | 21868 |
| T-40-88-16 | 2 | AX | E | 61463 |
| D1936-14 | 2 | AX | E | 75345 |
| 3-1664-40-44 | 2 | AX | E | 70628 |
| WC031-5.00-44-8 | 2 | AX | E | 70628 |
| FT-234-20-22 | 2 | AX | F | 30299 |
| 1847430 ITEM 614 | 2 | AX | E | 10001 |
| NA0702-614 | 2 | AX | E | 56232 |
| 1847430 | 9 | AX | A | 10001 |
| 0702 | 9 | AX | A | 56232 |
| FT-234 | 9 | AX | B | 30299 |
| 0702-614 | 9 | AX | E | 56232 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |