| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFW92TYPEAGRADE1CLASSB | 1 | XX | X | 81348 |
| 213340 | 1 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
| 146373PC153 | 2 | XX | X | 10001 |
| 146373PC75 | 2 | XX | X | 10001 |
| 158255PC2 | 2 | XX | X | 10001 |
| 168058PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
| 280457PC11 | 2 | XX | X | 10001 |
| MS15795-311 | 2 | 9Z | E | 80205 |
| 8924401-23 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| MS15795-311 | 9 | XX | X | 96906 |
| 213340 | 9 | KZ | 5 | 16004 |
| 213340 | 9 | XX | X | 0KDP7 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |