| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFS92TYPE1STYLE1S | 2 | XX | 4 | 81348 |
| 92576 | 1 | XX | X | 08645 |
| 112865 | 1 | XX | X | 12204 |
| 112865 | 1 | XX | X | 24617 |
| A5321 | 1 | XX | X | 34623 |
| PWA9773-1 | 1 | XX | X | 77445 |
| BB57972 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 18A72 | 9 | XX | X | 82471 |
| R20630 | 9 | XX | X | 83120 |
| 8X59 | 9 | XX | X | 58275 |
| 374998 | 9 | XX | X | 65282 |
| 55X102 | 9 | XX | X | 58275 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |