| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFS92 | 1 | 9Z | 4 | 81348 |
| L4010B | 2 | XX | X | 33743 |
| 12AP1-4-20 | 2 | XX | X | 56365 |
| 50-938-10 | 2 | XX | X | 75377 |
| BB29290 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| DX416 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| N60251M | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 505112 | 9 | XX | X | 08219 |
| JHP13-385 | 9 | XX | X | 02032 |
| H6256 | 9 | XX | X | 23705 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |