| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFS92 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
| 100660 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 5054013 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 152-271 | 2 | XX | X | 01957 |
| 100660 | 2 | XX | X | 12204 |
| 1085 | 2 | XX | X | 15586 |
| 36 | 2 | XX | X | 27296 |
| 52385 | 2 | XX | X | 34623 |
| ZT1S10-8 | 2 | XX | X | 44940 |
| 15X590 | 2 | XX | X | 95201 |
| 5054013 | 2 | XX | X | 16748 |
| D3864 | 9 | 75 | 5 | 79960 |
| 8X119 | 9 | XX | X | 45320 |
| D3864 | 9 | ZA | 5 | 19315 |
| 5054013 | 9 | XX | X | 24617 |
| 100660 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |