| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFS85TYPE2STYLE10P | 1 | XX | X | 81348 |
| 181698 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 1AX42 | 2 | XX | X | 76040 |
| P1529 | 2 | XX | X | 80212 |
| 1AX42 | 9 | ZA | 3 | Z4117 |
| 25094997 | 2 | ZA | 6 | Z4117 |
| 181698 | 2 | XX | X | 12204 |
| P1529 | 2 | XX | X | 22888 |
| 181698 | 2 | BF | 1 | 21450 |
| BB16260 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| C1678 | 9 | XX | X | 35311 |
| 302698 | 9 | XX | X | 94233 |
| 181698 | 9 | XX | X | 24617 |
| 181698 | 9 | XX | X | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |