מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFP386 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
103400 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
9X120532 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
K2516 | 2 | 75 | 4 | 78500 |
103400 | 2 | XX | X | 12204 |
50554 | 2 | XX | X | 60528 |
S2417 | 2 | XX | X | 62265 |
103400 | 2 | XX | X | 23705 |
72108S | 2 | XX | X | 23040 |
K2516 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
103400 | 9 | XX | X | 24617 |
72108S | 1 | ZZ | 5 | 57526 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |