Adapter
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFN836GPCTYPE2STYLE1GRADEA | 1 | XX | X | 81348 |
| 103089 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 0908865-9 | 2 | ZB | 5 | 6N299 |
| 103089 | 2 | XX | X | 12204 |
| 0908865 | 2 | ZB | 5 | 92392 |
| 908865 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
| 85106 | 9 | XX | X | 08683 |
| A226052 | 9 | XX | X | 00000 |
| BBKX2D | 9 | XX | X | 00000 |
| BBKX2DA | 9 | XX | X | 00000 |
| 103089 | 9 | XX | X | 23705 |
| 340543 | 9 | XX | X | 23040 |
| 103089 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |