| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFB571TYPEA | 1 | XX | X | 81348 |
| 218564 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 187197 | 2 | XX | X | 56232 |
| 57411 | 2 | XX | X | 95019 |
| Q1903 | 2 | XX | X | 31007 |
| BB19349 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| N78311B | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| X18203 | 9 | XX | X | 14351 |
| 10302 | 9 | XX | X | 72992 |
| NU112 | 9 | XX | X | 73830 |
| NF5H | 9 | XX | X | 63734 |
| R20926 | 9 | XX | X | 83120 |
| S1863 | 9 | XX | X | 64161 |
| 1453 | 9 | XX | X | 82983 |
| B1453 | 9 | XX | X | 82983 |
| X4-14 | 9 | XX | X | 15586 |
| 218564 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |