| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFB571TYPEA | 1 | XX | X | 81348 |
| 109084 | 2 | XX | X | 02978 |
| E2363PC68 | 2 | XX | X | 07524 |
| E2452PC112B | 2 | XX | X | 07524 |
| P45 | 2 | XX | X | 80212 |
| 804716 | 2 | ZZ | 5 | 49185 |
| 1D04 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| P45 | 2 | XX | X | 22888 |
| 11076-31A7 | 2 | XX | X | 91340 |
| D11076-31A7 | 2 | XX | X | 91340 |
| NPN3 | 9 | XX | X | 33705 |
| 2298 | 9 | XX | X | 56721 |
| 804716 | 9 | ZZ | 5 | 02280 |
| BBTX1AB | 9 | XX | X | 00000 |
| 1D04 | 9 | XX | X | 12603 |
| F2363PC68 | 9 | 9Z | 6 | 07524 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |