מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFB171 | 1 | KZ | 4 | 81348 |
C88506X1E9P805 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
C88506X1MILG3278 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
88506CE1BT2 | 2 | KZ | 5 | 53035 |
88506X1MILG3278 | 2 | XX | X | 24617 |
206FFSB107A006A75C00000 | 2 | XX | X | 38443 |
206FFSB1STA006A75C00000 | 2 | XX | X | 38443 |
88506X1E9 | 2 | XX | X | 43334 |
88506X1MILG3278 | 2 | XX | X | 43334 |
C88506X1E9P805 | 2 | XX | X | 43334 |
C88506X1MILG3278 | 2 | XX | X | 43334 |
C88506X1E9P805 | 9 | XX | X | 24617 |
C88506X1MILG3278 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |