| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFB171 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
| 2317 | 2 | KZ | 5 | 53035 |
| 177009-123 | 2 | XX | X | 10001 |
| 3B2626 | 2 | XX | X | 11083 |
| 2317SA | 2 | XX | X | 21760 |
| L6317BR | 2 | XX | X | 21335 |
| U385W | 2 | XX | X | 43991 |
| 72-6970-132 | 2 | XX | X | 50024 |
| 2317 | 2 | XX | X | 52676 |
| 2317 | 2 | XX | X | 99993 |
| L6317 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |